יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

המלכודת של תכנות הרב דוריות.


 המלכודת של תכנות הרב דוריות.

( סיפור ארוך, אבל שווה להגיע עד הסוף!😉)
בתמונה- שתי נשים המשמעותיות בחיי: סבתא ויטה ( אמא של אמא)
וסבתא רבתא טוניה ( אנטונינה) – אמא שלה.
מערכת יחסים ביניהן הייתה מורכבת, מלאת דרמות, כאב, בחירות הלא פשוטות...
איך כל זה קשור אליכן ואלי?
במהלך גדילה השמאנית שלי, חוויתי תקשור עם סבתא רבתא – דרך זיכרון חושים.
פתאום ראיתי תמונה שלה ושלי ( אני הייתי בת שנתיים וחצי בערך) - שאני מלטפת אותה בפנים ואומרת: " סבתא, את כל כך יפה!
יש לך סנטר רך ונעים!
וגם ידיים יפות ורכות!
כשאהיה גדולה- גם אני רוצה כאלה!"
סבתא רבתא צוחקת בקול : " נו, לגבי משהו אחר אני לא בטוחה- אבל " סנטר וידיים רכות כמו שלי" יהיו לך בטוח!...
וגם הרגשתי את הריח של חלוק משי שהיא לבשה בבית ( שנים אחר מותה הוא היה תלוי במזווה אצל סבא וסבתא ואני רצתי לשם, לחבק ו " להסניף" את הריח הזה, כל פעם שהייתי באה אליהם!
הרגל מוזר- אבל יותר מאוחר הבנתי שהוא שימש כחוט המקשר בינינו!...
אז בתקשור זה פתאום ראיתי את הסיפור המשפחתי שחוזר שוב ושוב ושוב- אצל נשים בשושלת שלנו!
סבתא טוניה באה מהמשפחה עשירה שכבר תכננה את העתיד שלה ( עם מי תתחתן ואיך תחיה...), אבל היא התאהבה בסבא רבה – מורה מגימנסיה, בן אדם צנוע, אינטליגנטי, שקט... לא מתאים לתסריט שהכינו הוריה!
המשפחה הציבה לה אולטימטום: או שהיא מתחתנת בגבר שהם בחרו ( " לטובתה" כמובן!) ומקבלת את כל הירושה, תקציב מכובד למחייה וכל ה " בונוסים" של מעמד – או שהיא מתחתנת עם אהוב ליבה ויוצאת מהבית איך שהיא...
לא מקבלת כלום וגם מנודה מהמשפחה לנצח לצחים!...
החלטה לא פשוטה, אבל בניגוד לנשים רבות בתקופה הזאת ( זה היה סוף מאה ה 19) – טוניה בחרה באהבה!
החיים עם אהוב ליבה היו מאתגרים מאוד...
מאוד!..
אבל אני ממשיכה את הסיפור שהתחלתי...
סבתא שלי, ויטה , " ילדה שקטה, טובה ונוחה" שאם השתלטנים עשתה בה כרצונה – " פתאום" התאהבה בבחור לא ממעמד שלהם בכלל!
התאהבה בגבר צעיר ממשפחה יהודית מסורתית והחליטה ליצור איתו את המשפחה של עצמה!
כולם " התעלפו" – גם הורים של ויטה, גם הורים של החתן ( בבוריס מרחבקה שמו).
ההורים משני צדדים הצהירו :" או שאתם מפסיקים עם השטויות שלכם ונפרדים- או שאנחנו מנדים אתכם מהמשפחה, מהירושה, מהכל!"
תנחשו, מה קרה?
נכון, זוג התחתן בסתר וברח לירוואן ( עיר הבירה של ארמניה)...
ובעצם השלימו עם המשפחות רק כשנולנו להם שתי בנות ( דודה ואמא שלי)
החיים שלהם היו ממש קשים, אבל הם בחרו זה בזו...
לטוב ולרע...
דור הבא:, אמא שלי יוליה ( " כוכבת של המשפחה", בחורה רב- כישרונית, תלמידה מצטיינת, שחקנית בתאטרון של סטודנטים, גאונה, יפה, כריזמתית... שכולם היו בטוחים שתגיע רחוק... מתאהבת בבחור יפה תואר אמנם, אבל " כלומניק" ( בתפיסה של המשפחה).
בחור שבא ממעמד פועלים, בלי השכלה, בלי שאיפות... אחד ש " מחפש את עצמו" ולא יכול להבטיח ל" ילדת זהב" שום דבר!
הבנתם, לאן זה הולך?
התחתנו, נודו מהמשפחות, חיו בעוני מובהק...
אמא אבדה את כל ה " סולם לתהילה" ובחרה בגבר חלמותיה...
החיים שלהם היו לא פשוטים בכלל... אכזריים אפילו, הייתי אומרת...
כשראיתי את כל השרשרת זאת – הייתי בנקודה בה אני נשואה ב" גבר חלומותיי" ורוצה להתאבד כל יום. לא הייתי מאושרת בכלל, גבר שלצידי לא היה מאושר בכלל ולא ידענו, מה לעשות עם כל זה!...
פתאום קלטתי שאני פשוט משחזרת את התכנה הרב דורית שלא אני בחרתי!
איזשהו שטנץ שנקלעתי בו ( כדי להיות שייכת כנראה) – אבל לא בא לי עוד ממנו!
בחרתי לעבור טקס " טיהור בעופרת" ולנתק, למוסס, לפרק את כל הכבלים האנרגטיים שמחזיקים אותי ב" סרט" הזה!
מיד אחרי טקס, חוויתי הקלה שקשה לתאר!...
קמתי להתגרש, יצאתי למסע בעולם, פרשתי כנפיים גם בהתפתחות הרוחנית, גם בעסק שלי!
התחלתי לעביר את הטקס הקסום זה למאות נשים בעולם- שבוחרות בחופש אמיתי!
וגם לא רוצות לדורות הבאים את כל המגבלות של תכנות הרב דוריות!
( הילדים שלי התחתנו עם מי שבא להם, כמובן)))
אז נשים היקרות שהגיעו לסוף הטקסט הזה!
קודם כל, תודה!
מעניין מה ראיתם על עצמכן, ממש ברגע זה?
איזו תוכנה רב- דורית זיהיתן?
האם אתן רוצות להפסיק את הסיפור שלא מאפשר לבחור בעצמכן במאה אחוז של המשמעות של זה?
אם כן- אני כאן, כדי לעזור בזה.
ליצירת קשר נא לפנות במסנג'ר.
מעניין מה טקס זה יצור עבורכן ועבור דורות הבאים שלכן?
באהבה
אור- אל מאור. מרפאה גוף- נפש- נשמה- רוח בדרך השמאנית

כל הרגשו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...