יום שלישי, 21 בינואר 2020

קבלת התיישבות בבולגריה 20.01.22

שלוש שנים של חתירה למטרה הזאת...
שלוש שנים של פרידה מכל מה שקראתי לו " בית"
שלוש שנים של הריסה מודעת של כל מה שקראתי לו " אני"
קפיצה ללא ידוע,
הליכה אחרי אמונה ( או לב- תקראו לזה כמו שאתם רוצים) - אחרי "זה ".

והנה- הגעתי.

היום קיבלתי " כרטיס אישי" ( תעודת התיישבות בבולגריה) שעושה אותי " חוקית" כאן.

כל כך בא לי לכתוב תודה אישית לכל מי שתמך בי בדרך!
שהאמין בי גם ברגעים הכי חשוכים,
שנתן לי את היד, את הבית שלו, את האוכל שלו ( היו מצבים שהייתי זקוקה גם לזה)
וחודד היום איתי!

בהמשך אכתוב פוסטים נפרדים- כדי לא לתשתש את  ה" תודה" בקבוצת שמות של אחרים.
אז תתכוננו- זאת תהייה שרשרת של הוקרת תודה!)))

תודה לאמא ואבא שלי שמתפללים עבורי כל יום. אני מרגישה את זה!
תודה לחמי ולחמותי שעבר, סבא וסבתא של ילדיי - שהם רואים בי בת ומאחלים לי רק אושר!
תודה לילדיי המדהימים שלי שהיו איתי יד ביד - בארצות הברית, בישראל, בבולגריה, בכל מקום בו אני נמצאת והביעו את אהבתם ותמיכתם בכל דרך אפשרית!

תודה לחברים ולחברות שלי שחיבקו אותי פיזי ווירטואלי ( ויש כאלה שהגיעו עד לבולגריה- להיות איתי כאן!).

תודה למטפלים ומטפלות שהיו לי ל" רשת ביטחון" ו " חיזקו לי ברגים" כשהייתי צריכה.
תודה לחברים הבולגרים שלי שקיבלו אותי כמתנה)))

תודה לעיר סנדנסקי שהיא כל כך טובה אלי - שמרגישה לגמרי בית!

תודה להדרכה הגבוהה שלי שדיסברה איתי בשפה ברורה לגמרי ונתנה סימנים חד- משמעים בדרך.

תודה לחיים שמדהימים אלי.



ולחיי התחלות החדשות!

בהתלהבות ואושר
שלכם
אור- אל מאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...