יום שבת, 18 בינואר 2020

זאת שאלה שאנשים שאני פוגשת בכל העולם, אוהבים לשאול.
כי אנשים אוהבים סדר. 
הגדרות.
תחליטי: מי את?
אם את מדברת עם מריה- אז את נוצריה?
אם מתפללה בעברית- אז יהודיה?
אם מתופפת ביער ומחבקת עצים- אז עובדת אללים?
אם עושה מדיטציות ומקשיבה למנטרות- אז... 

אז ככה.
אני בלי הגדרות.
מאמינה באמונה שלמה באלוהים.
שמתגלה, נוחך, מדבר, עונה, תומך, מכוון בהמון דרכים ושפות.
 והוא בי
ובטבע
ובכל דבר.
ובכל אחד.

וכשאני מרגישה שבא לי לדבר איתו דרך טקס שמאני- אני עושה זאת.
אם בא לי להדליק נרות ולבקש לשלומם של אהובים שלי ושל אהובים של אנשים אחרים, בכנסייה-
אני עושה זאת.
אם בא לי להתיישב לאדמה במקום עוצמה ולשיר- אני עושה זאת.
אם בא לי לנסוע 4 שעות להרים, לקבל ברכה וריפוי אצל מרפאה מוסלמית - אני עושה זאת.

" נעשה ונשמע" - לא על זה היה דיבור?

ואם נגעתי בנקודות רגישות של אנשים מסויימים בפוסט זה- אז שיעשו עם זה עבודה)

ומי שזה כן מהדהד לו- אני נוסעת לרופיטה היום,
למקום עוצמה בין החזקים בעולם.

ואם בא לכם לכתוב בתגובה תפילה או בקשה- אמסור שם באהבה.
יש מקום מיוחד לכתיבת תפילות שם...

ובינתיים...
חיבוק גדול ממני - " אישה בלי הגדרות"
אור- אל מאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...