יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

 "איזה כייף לך- שאת עושה את זה כ כ ה!"-

כתבו לי נשים מסוימות בתגובה לפוסט שלי על " חמש שנים בבולגריה"...
ועוד כמה דברים שבא לי להתייחס אליהם.
בואו אספר לכם איך הגיעה אלי הקלילות בה אני " עושה שינויים גדולים כ כ ה":
לני 25 שנה, כשקלטתי שלא מצליחה לצאת ממעגל צרות ואבדנות לבד- פניתי לטיפול.
מאז לא הפסקתי לקחת ליווי מקצועי – עד השנה האחרונה.
זאת אומרת, 24 שנה של תהליכי ליווי טיפולי ותהליכי עומק, ללא הפסקה.
מאות אלפי שקלים שבחרתי להשקיע בעצמי, על בסיס קבוע
( הרבה תקופות זה היה כל הכסף שהיה לי- חוץ מצרכים בסיסיים)
כי רציתי להיות האישה שחיה בשלום עם עצמי ועם העולם.
אז מי שכתבה לי : " אני מקנאה בך" – אין צורך, אהובה!
תבחרי בך, תבחרי במטפל או מטפלת שמתאימים לך – ותתחילי את העבודה!
יום אחד גם לך זה יקרה!
( וזה ייקח כמה זמן שיקח!)
לא אספר על כמה פעמים התייאשתי בדרך והרגשתי ש" מיציתי את העולם הזה"!...
אבל גם זה היה חלק של המסע...
יש כאלה שהתייחסו על החלק של קבלת תשובות מהדרכה הגבוהה וכתבו לי: " בואי תארי לי איך עושים את זה!"
וכשהתברר שחיבורים כאלה באים כתוצאה של התפתחות רוחנית מתמשכת ( ואני מלווה אנשים בתהליכים אלה)- " היו בשוק!" )))
אז בא לי להביא בהירות גם בנושא זה.
נולדתי עם רמת אמפטיה גבוהה מאוד.
בגיל 16 עזבתי את הבית והלכתי לעבוד כסיעת בגן ילדים
סיימתי תואר שני בפסיכולוגית ילדים והוראה לגיל הרך
פיתחתי שיטה ייחודית של שיקום ילדים בעלי עקוב התפתחותי ועבדתי כמנהלת גן וגננת מעל 15 שנה ( בגן משולב)
למדתי רפואה אלטרנטיבית ( כמה מסלולים) במכון וינגייט
סיימתי מסלול של הנחיית הורים ומסלול של אימון אדלריאני במכון אדלר.
אחרי זה- אימון רוחני, אקסס בארס, תטה הילינג, ריפוי שמאני ועוד מלא מלא מךא כלים שיצרו היום את השיטה הייחודית בה אני עובדת עם אנשים בכל העולם – במחירים שתואמים לכל זה.
25 שנה של וותק והמשך למידה והתפתחות יום יומית.
אני כותבת את זה לא כדי לקבת תגובות שאני " מהממת" ו" נהדרת", אלא כדי להכיר עוד צד שלי ( חוץ מתיפוף בהרים וביקורים במקומות עוצמה)
ושתדעו שכשאתם פונים אלי כאל מרפאה – יש מאחורי " הנחמדות" מלא ידע וניסיון.
אז עכשיו...
שלום לכם!
שמי אור- אל מאור, מרפאה גוף- נפש- נשמה- רוח בדרך שמאנית)))
אשמח ללוות את אלה שבוחרים במימוש מלא שלהם על האדמה זאת, בגוף הזה-
לשלב הבא בגדילה...
אם זה מדבר אליכם – אני כאן.
עם המון אהבה!


כל הרגשות:
Ruti Mano ואחד נוסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...