יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

הדברים שלמדתי על עצמי ב 10 שנים אחרי הגירושים

 בסוף חודש יוני אני חוגגת את יום הולדת ה 60

אבל לפני כן- מציינת 10 שנים של גירושים ( אחרי כמעט 30 שנה של נישואים)
האם אני " חוגגת" אותם?
כן ולא.
" בעולם שכולו טוב" הייתי רוצה להזדקן במרחב מוכר ובטוח של המשפחה שאני גדלתי בה וגידלתי בה חמישה ילדים -
אבל לנשמה שלי היו תכניות אחרות...
ואז עשיתי : " נעשה ונשמע"))) ויצאתי לטייל בעולם, בניתי לעצמי " בסיס אם" בבולגריה...
והנה אני כאן...
עם מיליון תובנות שלמדתי על עצמי ועל החיים בעשור זה.
אשתף כאן 10 ( כמספר שנים ללא זוגיות).
טוב, אולי 20)))
מקווה שזה ייתן השראה למי שמחפשת אותה...
1. למדתי שאני יודעת ליצור כל דבר שחשוב לי באמת. ושהמרכז חיים שלי הוא בי ובאף אחד אחר. למדתי גם להסתדר ללא גבר בסביבה.
2. למדתי לשמור ולהעמיק יחסים עם הילדים הבוגרים ועם הנכדים שנולדו – תוך כדי טיסות אליהם, לישראל ולארצות הברית. וגם עם חמי וחמותי שעבר...
3. למדתי של " אהבה" יש פנים רבות. לשחרר את בן אדם לחופשי מיחסים שחנקו את שני המשתתפים- זה גם ביטוי של אהבה!
4. למדתי שאני מוקפת אנשים טובים ששמחים לעזור לי בכל תחום- בכל העולם. ושהרבה פעמים עדיף לשלם כסף על השירות מאשר להפיל על הגבר כל הציפיות ותפקידים שהוא לא בעניין למלא אותם!
5. למדתי להקשיב ללא שיפוט ולזכור שלכל אחד יש את החיים שלו. ודרך שלו לחיות אותם.
6. למדתי שהחיים קצרים מאוד- מאוד ושכל יום הוא יקר ערך ולא יחזור. חבל לבזבז את הזמן על השטויות!
7. למדתי להפוך כל חלום ל " סולם המטרות" ופשוט להפוך אותו למציאות.
8. למדתי ליצור חופשי ללא ידיעה מראש- " מה אני עושה עם זה אחר- כך". התשובות מגיעות!
9. למדתי לאהוב את הגוף שלי כמו שהוא ולדאוג לו בצורה מיטבית, כל הזמן. הוא ואני- ביחד עד הסוף))
10. למדתי לבקש עזרה, לבקש כסף, לבקש תשומת לב, לבקש אהבה, לבקש כל מה שבא לי לקבל באמת – ולאפשר לצד השני להעניק לי מכל הלב! אךךך, איזה כיף זה!
11. למדתי שאם אני לא מחזיקה על העולם ( ואת המשפחה) על הכתפיים שלי – הוא ממשיך להתקיים. ואנשים שחינכתי אותם על הערכים מסוימים- ממשיכים לקיים אותם, בעופן עצמאי...
12. למדתי לשים לב ולהיות נוכחת בכל רגע, להיות בהכרת תודה על כל נשימה ולהתענג על כל תחושה, חוויה, מחשבה, רגש...
13. למדתי שהרבה אנשים אוהבים אותי " ללא סיבה נראית לעיין")) ולהודות על זה.
14. למדתי לחיות בשקט ובשלווה פנימיים.
15. למדתי ש " בית" – זה בכל מקום שבא לי להיות כרגע.
16. למדתי לא לעשות כלום. פשוט להיות ...
17. למדתי לעשות אך ורק את מה שכייף לי ולהיות אך ורק עם אנשים שטוב לי איתם.
18. למדתי לקחת אחריות על הכסף שלי ולהסכים שלא תמיד יחסים שלנו איתו – הרמוניים. אבל אנחנו עובדים על זה.
19. למדתי להגיד " לא", לבקש סליחה ולומר לאנשים שאני אוהבת אותם- " אני אוהבת אותך" ולא לדחות את זה לאחר- כך. כי זה יכול להיות מאוחר מידי...
20. למדתי לנוע בעולם בביטחון מלא ולסמוך עלי ועל החיים. כי הם מדהימים בכל ביטוייהם.
תודה, תודה, תודה לכל האנשים המדהימים שהיו איתי בכל התקופה זאת ( גם לפני ואחרי)
תודה, תודה, תודה לכל אנשי מקצוע שתמכי בי ועזרו " להפוך עשר טון של לימונים ללימונדה".
הכי תודה לילדיי האהובים שמאמינים בי בלי סוף ותמיד איתי – בכל מרחק, קרוב ללב!
תודה על כל מה שקרה ולא קרה בתקופה זאת!
תודה לכל הטרנספורמציה שאני עברתי וממשיכה לעבור, כל יום וכל רגע...
ומה עוד אפשרי? מה עוד?...
באהבה גדולה – אור- אל מאור. מרפאה גוף- נפש- נשמה- רוח
נוודה
אמא, סבתא,
ציירת, סופרת,
אישה שחיה את החלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה לומדים בקורס " חניכת מטפלים לטקס " טיהור בעופרת"?

  מי ביקש ללמוד #הסרת_עין_הרע " ולא קיבל? אמנם, גישה שלי לתהליך זה היא שונה... אבל... חניכה לטקס " טיהור בעופרת" - קורס למטפל...