יום שבת, 24 באוגוסט 2024

חמישה דברים שלא ידעתם עלי


אני קוראת סיפורים של נשים חזקות, אמיצות, חכמות שסומכות על המסע הקדוש של עצמן - ומתמלאת בהשראה ובגאווה!
כי זה סימן שכל אחת בדרכה כן הצליחה לשנות את העולם!
ושאנחנו ביחד- כוח בילתי מנוצח! 👑👑👑👑👑
כל הכבוד לנו! זאת האחדות בהתגלמותה! 🤲
שמי אור- אל מאור, אני בת 60
ולצורך הפוסט הייתי מגדירה את עצמי כ " נאוודה דיגיטלית"
1️⃣ הייתי " אישה טובה, אם למשפחה מרובת ילדים ( חמישה ילדיי הביאולוגיים ושבעה ילדים שהיו זקוקים לבית תומך - שגדלו אצלנו, איתנו) והייתי בטוחה שככה זה ימשך... אחרי 30 שנה הנישואין שלי עם גבר שהיה אהבת חיי ( אבל זה לא היה הדדי) - קמתי ושיחררתי את כל המשתתפים - לחיים בבחירה מודעת. בחרתי בעצמי והתחלתי לחפש את הזהות החדשה שלי בעולם.
2️⃣ העברתי את העסק שלי לאונליין ( אני מרפאה גופ- נפש-תודעה- רוח בדרך שמאנית ומעבירה טקס שחרור עמוק ועתיק ביותר- "טיהור בעופרת" לאנשים בכל העולם, דוברי רוסית ועברית) - וטסטי לבולגריה. יצרתי לעצמי בית ( דירה מהממת) בעיר עם אנרייות ריפוי וקסם, בגבול של יוון- סנדנסקי. שיהיה לי לאן לחזור...
3️⃣ שלושה בנים שלי גרים בארץ ושתי בנות- בקולורדו, בארצות הברית. אז כמו שבן שלי אמר: " אמא, את כבר צריכה לקבל איזה הטבות של הצוות של מטוס- כי את מבלה בטיסות לא פחות מהם!" 😊 הרבה זמן הייתי בשאלה : " איפה בא לי להזדקן?" - וארצות הברית גם היה על הפרק... נשארתי שם לכמעט חצי שנה, עבדתי מלא, מכרתי תמונות ריפוי ( אני גם ציירת), עשיתי הרבה כסף- אבל הבנתי שזה לא שלי. הבדידות פשוט נוראית וחוץ מבנות שלי המהממות- אין עם מי לדבר ועם מי להתחבק!...גם מרגף אחרי הכסף ( הכל יקר מאוד) מעייף ומיותר בעיני...
4️⃣ מישהי אמרה לי לא מזמן : " גם אני רוצה ככה- ללכת בדרכי ללא פחד!" ועניתי שזה ממש ממש רחוק מהמציאות! הפחד מלווה כל שינוי. כל מעבר למקום אחר, לבד, היה מלוווה עם המון פחדים וחששות עבורי. אבל הבנתי שרק ככה אוכל לרפאה ולשחרר את כל הטראוומות שלי ולהיות חופשיה שאני חולמת להיות! אז עשיתי צניחה חופשית 😆🧙‍♀️ וזה היתה חוויה שאיפשרה לראות את כל החיים בפרופורציות שונות - ולגלות את השלמות בכאוס!
ולהסכים לחיים. כמו שהם.
5️⃣ אז אחרי כל זה, הגעתי לארץ דווקא בתקופה הזאת- לרפא, ללמד את המטפלים, לחבק את הילדים ואת הנכדים ( נולדו שבעה בינתיים 😊🤲) - כי הרגשתי שזה הכי מדוייק והכי מתבקש ממני כמנהיגה רוחנית!
והתאהבתי בה ( בארץ) מחדש- מהמקום נקי.
יש לי עוד כמה צעדים לוגיסטיים לעשות בבולגריה- אבל אני מוכנה ובוחרת להעביר את המרכז החיים שלי לישראל! שוב.
בינתיים אין לי מושג, מה ואיך יהיה - אבל זה מה שאני בוחרת.
ושקט לי בפנים.
מעניין מה זה יצור?
תודה רבה לכולכן והמשך יבוא...😊
מברכת את כל אחת מכן בחיים מעניינים, מספקים, בטוחים ומלאים באושר, התפתחות, יופי ושמחה!
שמה כמה תמונות מהתקופות שונות...
באהבה
אור- אל מאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...