יום שני, 9 בספטמבר 2024

זלטוליסט, בולגריה. סטויינה הקדושה. מקום ריפוי ועוצמה בין החזקים בעולם...

 






זלטוליסט, בולגריה. סטויינה הקדושה. מקום ריפוי ועוצמה בין החזקים בעולם...


עשיתי הכל 'לא נכון'.


בזלטוליסט, בכנסיה של גאורגי הקדוש, ליד קברה של הקדוש סטוינה, מומלץ להתנדנד בנדנדה ( מי שרוצה להביא ילד), לחבק את עץ דולב העתיק ביותר ולכתוב את המשאלות במחברת מיוחדת כדי שיתגשמו.

אני קניתי חבילה של נרות, הדלקתי אותם אחד אחרי השני - עבור כל מי שביקש שאתפלל ועל היקרים לי – והתמסרתי לאווירה של המקום!


כנסייה של גאורגי הקדוש... גאורגי היה שמו של אחי ההצעיר ( ז''ל) - הילד הראשון שנאלצתי לטפל בו...

לקבל אותו ללא ציפיות, כמו שהוא (הוא נולד עם הידרוצפלוס)...

בזכותו למדתי חמלה, חוסר אונים מול נסיבות ורוך עמוק ביותר שניתן לחוות... הוא היה איתי במקדש הזה. חיבק אותי בכתפיים ואמר שוב שהוא לא מאשים אותי בשום דבר. שהוא אוהב ויאהב לנצח ויתמוך בי בכל אם אסכים לקבל את מתנותיו.

דמעות של אהבה ותודה זרמו כנהר... דמעות של שחרור וסליחה לעצמי.


כשעמדתי על האבן הקסומה במרכז המקדש, זרם דרכי כזה זרם של אור שקשה לתאר במילים.

הרגשתי מחוברת לשמש המרכזית או למשהו מעבר לגלקסיה שלנו, וגם מחוברת למרכז כדור הארץ.

ראיתי גם את המאסטרים הגבוהים עומדים במעגל והרגשתי שהם אוחזים בידיי.

'את אחת מאיתנו' - שמעתי.


כשזרימת אנרגיה הסתיימה - יצאתי לחצר הכנסייה והתיישבתי על האדמה.

והתחלתי לשיר בשקט, מתנדנדת ומרגישה את החום, הרכות והכוח של האדמה מתחת לגופי...


נשמע בכי של תינוק, חריקת הנדנדה שעליה התנדנדו נשים שבאו לקבל ברכה ללידת ילדים.


ואני פשוט ספגתי את כל זה והרגשתי בכל תא את האחדות עם העולם.


אני מודה לכל מה עבר שם דרכי...


פתאום ראיתי כמה טוב, כמה אהבה, כמה דאגה אני מקבלת מכל החי והקיים!

כמה מזל יש לי לחיות בעולם הקסום הזה, שבו הכל - אהבה...

 מידע היסטורי על  הסטויינה הקדושה ועל המקום הזה תוכלו לקרוא בגוגל או לשמוע במהלך ריטריט איתי, בסנדנסקי...

וגם לקבל ריפוי לכל נושא שמבקש ריפוי!

מעניין מה זה יצור?

באהבה

אור- אל מאור. מרפאה גוף- נפש- נשמה- רוח בדרך שמאנית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...