יום שלישי, 10 בספטמבר 2024

בקשת הנחה




 #בקשת_הנחה ( גם למחיר המיוחד שכבר אחרי הנחה) - המצאה בלעדית של הארץ!...

הנושא עלה בשיחות עם אנשים שפנו לטיפול - והזמין אותי להתבונן בו עמוק יותר...

אולי יהיה רלוונטי גם לכם!

🍀🍀🍀🍀🍀

בקשת הנחות: מתי זה חוסם את זרימת הכסף, ומתי זה פשוט מרגיש טוב?

בואו נדבר על משהו שקשה לדבר עליו: בקשת הנחות ממי שמספק שירות רוחני. זה נושא רגיש, מלא בלא מעט "אבלים" ו"אך ורק".  אחת הטענות שצצות לעיתים קרובות היא שבקשת הנחות קשורה לתודעת עוני - תפיסה שמונעת זרימה חופשית של אנרגיה ושל כסף, הן אצל הלקוח והן אצל המטפל. 

🍀 האם בקשה להנחה היא באמת סימן לעוני? 

לא בהכרח. לפעמים, היא פשוט צורך אמיתי  - מצוקה כלכלית, חוסר ביטחון, או פשוט רצון להקל על עצמנו. חשוב להבין ש**בקשה להנחה אינה גורעת מערך השירות או מהרצון לקבל אותו**. היא פשוט מעידה על מצב כלכלי מסוים. 

🍀 אז מה כן גורע מזרימת הכסף?

התפיסה המגבילה.  אם אנחנו ניגשים לבקשת הנחה עם תחושה של  "אין לי מספיק", "אני לא ראוי", "אני לא שווה",  אז אנחנו בונים חומה  שמונעת מהכסף לזרום. 

🍀 הפתרון: מודעות ואחריות. 

חשוב להיות מודעים לתפיסות שלנו לגבי כסף ולגבי יחסים כלכליים. האם אנחנו באמת מאמינים שאנחנו ראויים לקבל שירותי רוחניים, ושאנחנו ראויים לשגשג?  אם לא,  כדאי לשנות את החשיבה שלנו.

🍀 מה לגבי המטפל?

גם אצל המטפל, תפיסות מגבילות יכולות לחסום את זרימת הכסף.  יכול להיות שיראה את בקשת ההנחה  כסימן לאי-ערך  שלו,  אולי ירגיש "מוכרח" להיענות,  או להיפך - ירגיש קיפוח. 

🍀 הפתרון:  גבולות ברורים ואהבה עצמית. 

המטפל חייב  להבין את ערך השירות  שלו. עליו  להגדיר  גבולות ברורים,  להציב מחירים הוגנים ולבחור אם להיענות לבקשת ההנחה  בהתבסס על  הרגשה פנימית  ולא על תחושת קיפוח או איום. 

🍀 לסיכום: 

בואו ניזכור שזרימת הכסף אינה  פשוט עניין של "אין מספיק" או "יותר מדי". היא נובעת מהתפיסות שלנו  מהמציאות,   מהיחסים שלנו  עם עצמנו,  עם הכסף  ועם  היקום  שסביבנו.   בקשת הנחה  יכולה להיות  פעולה נכונה  במצבים  מסוימים,  אבל חשוב שתהיה מודעת  ונגזרת  ממקום  של  אהבה  עצמית  ושגשוג,  לא  ממקום  של  עוני  וחוסר ערך.

🍀 ומה איתכם? איך אתם מתייחסים ( כמטפלים) לבקשות הנחה?

מתי זה מרגיש לכם לגיטימי וטבעי- ומתי לא?

מה אתם עושים בשני מקרים?

תודה לכל מי שבוחר לענות!

באהבה וברכת השפע!

אור- אל מאור. מרפאה גוף- נפש- נשמה- רוח בדרך שמאנית.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...