יום שבת, 24 באוגוסט 2024

איזה מיומנויות עזרו לי ( וממשיכים לעזור) לחיות את החיים שלי ברמת החופש שהולכת וגדלה?


( לא ממש בא לי להשתמש במושג " נוודה דיגיטלית" – כי לפעמים אני נמצאת כמה חודשים בבולגריה, בבית שלי וכייף לי עם זה!)

אבל בכל זאת – אולי מה שעבד בישבילי – יעזור גם לכם?
1. נחישות. לבדוק עם עצמי מידי פעם, באיזה סגנון חיים אני בוחרת- וללכת על זה " דוך".
יחד עם כל ההתנגדויות, " קולות השומרים", זיכרונות מהעבר וכו'...


2. לדואג לבריאות שלי באופן קבוע. בריאות- זה תנאי החרכי לחופש! אז תוספות מזון, פעילות ספורטיבית ( טיולים בטבע בקצב שלי, ריקודים בכל מקום- גם בקצב שלי וכמה זמן שמרגיש לי מדויק). בלי אלימות בכל סוג כלפי עצמי!


3. לשאל את הגוף על כל דבר. מה אני מרגישה? האם זה קל? האם זה מדוייק לי? האם זה יצור עבורי יותר? ( תודה לאקסס!)


4. עבודה רוחנית- תמיד. תמיד. כלים שמתאימים לסיטואציה- אקסס, תטה הילינג, ריפוי שמאני, ניירוגרפיקה, מדיטציה, ועוד, ועוד, ועוד...


5. לסמוך על עצמי, לסמוך על היקום,לסמוך על ההדרכה הגבוהה, לסמוך על האנשים הנפלאים שתמיד באים בזמן הנכון- כדי לעזור בצורה הכי מדוייקת שיש! תודה!
( לפעמים זה מצליח, לפעמים זה פחות, אבל כאן אני מספרת על מה שעובד. התלונות- זה למטפלים)))


6. ואם כבר... לפנות לעזרה מקצועית במידת הצורך. להשקיע כסף ברמת החיים שלי ( לפני הכל- בשלום הפנימי!) , לעשות החלפת טיפולים עם הקולגות, לבקש עזרה מקצועית מהילדה המדהימה שלי Yana Depsames- שהיא מסטרית מיומנת וחזקה מאוד!


7. ליצור. עבורי אומנית – זה צורך הבסיסי ודרך שלי להתקשר עם העולם. אני עדיין בודקת את האפשרויות של הפצת פירות של היצירה שלי – אבל גאה בסטודיו שתוף שמש ומשקיף אל ההרים, שאני כל כך עפה בו עם הצבעים, עם הצורות ועם התשוקה! מעניין מה עוד אוכל ליצור כאן?


8. להשקיע כסף בדברים החשובים באמת: בריאות ( אמרנו), כולל אוכל איכותי, מים מינרליים איכותיים, תוספות מזון, נעליים אורטופדיים, מזרן אורטופדי ( וגם כריות), מחשב הכי טוב שאפשר, עסק שלי, חומרי יצירה הכי טובים שיש, כרטיסי טיסה לילדים, מסמכים של התיישבות ( חופש ואחריות על איכות החיים ועל השקט הפנימי)


9. להיות אוטנטית על עצמי. עצוב לי- אז אני עצובה. בא לי להתלונן על החיים- אז מתלוננת. בא לי להיות לבד לגמרי תקופה- אז בבקשה! אם בא לי חברה- פשוט מזמנת לי אותה! ( כרגע עדיין עובדת על העניין של
זימון אנשים שבראש ושתדר שלי לסנדנסקי, אבל גם כאן יש תנועה מבורכת! ומה עוד אפשרי?


10. לחיות כל יום כמו חיים שלמים. הזמן עובר מהר. אצל כולם. ופעם זה הלחיץ אותי ממש! " מה, אני בת 60?!!! איזה נורה!!!" אבל עכשיו אני פשוט בוחרת להתעורר עם ההודיה, ועם שאלות ליקום, ולסיים את היום עם ההודיה ( " איזה יום מדהים זה היה! ואז פרוט מלא, על מה אני מודה היום) – בלי ציפיות לגבי מחר...
יש עוד, אבל מיומנויות אלה- הבסיס עבורי.



אשמח מאוד לשמוע מכם, מה הכי חשוב לכם לדעת, לבחור ולעשות- שמאפשר חיי חופש, אושר ואחדות?
תודה לכל מי שעונה!
באהבה
אור- אל מאור. ( כבר שנה שישית בנוודות) כרגע בבולגריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...