יום שבת, 14 בדצמבר 2019

כשבת - מרפאה...

#אנא_תכירו!

בזכות זה שבת שלי- מרפאה.
מתחוללת לי כמות כפולה של ניסים בחיים.

למשל בסיטואציה, כשתהליך קבלת ויזה בולגרית נתקע.
פשוט לא זז.
אני שחררתי דירה בישראל, וגם כל הרכוש שלי מכרתי או מסרתי...
וכלום... לא מתקדם לשום מקום. 

נכנסתי לפאניקה ( זאת תגובה הראשונה שלי לכל שינוי)).
אבל  אז בת שלי יאנה נכנסה לפעולה.
3- 4 סשנים של היפנוטרפיה איתה- ובבקשה!
קיבלתי את המסמכים הנדרשים וגם תובנה, שאני יכולה לטוס לבולגריה
ולהמשיך משם את שער התהליך...
 בקלילות וברוגע.

כשכבר עברתי לבולגריה- הפסקתי לישון בלילות, מרוב סטרס של התחלה חדשה כל כך גדולה...
ושב יאנה עזרה לי!
כמה סשנים איתה, מדיטציה אישית מדויקת שהיא הקליטה - ואני ישנה כמו בובה))
וגם מרגישה הרבה יותר נינוחה ושמחה.

על תסתכלו על גיל הצעיר של יאנה!
היא מרפאה מוכשרת ומנוסה.
בין לקוחות שלה - נשים וגברים שהתנקו מהתמכרויות,
שבחרו בחיים בבריאות גופנית ונפשית,
שבזכות עבודה איתה יצרו זוגיות מאושרת ועוד מקרים רבים ונפלאים!..


יאנה עובדת באנגלית, גרה בארצות הברית.
מקבלת בקליניקה בפורט קולימז וגם עובדת אונליין עם אנשים מכל העולם.
 אז אם  אתם דוברי אנרגלית - תפנו ליאנה.
ותגלו שהמלצה שלי - לא רק מילים של אם אוהבת.
גם תמליצו עליה לחברים שלכם. הם יגידו לכם תודה!


אפשר ליצור קשר עם יאנה דרך אימייל-  depyana87@gmail.com
דרך וואטסאפ- +1(970)290-9553
ודרך פייסבוק

ואני מאחלת לכם המון הצלחה ושנה עזרכית חדשה מאושרת!
באהבה
אור- אל מאור



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...