יום שלישי, 1 באוקטובר 2019

אור- אל

אור- אל...

שם חדש הולך ומדייק את עצמו, מתאים את עצמו לתדר של אדמה חדשה, לתקופה חדשה של חיי...
מצלצל שמח, נקי יותר, מחבר אותי למזל שור-
לעוצמה של אדמה, למימוש רעיונות, פרוייקטים, חלומות...

אני לא יודעת האם אתם זוכרים ( יש גם הרבה חברים חדשים)-
לפני 8 חודשים, תוך כדי מסע ריפוי, הגעתי ל שבתאי מנחם
שעזר לי להתחבר לשם החדש ( ואמר ששינויים יהיו כל כך מרהיבים, שכרגע לא אוכל אפילו לדמיין).

אבל עלי להיעזר בסבלנות ולעשות כמה צעדים שיאפשרו לתדר של שם החדש להתחבר אלי באופן מלא.

עשיתי.
לא היה פשוט כי שיניתי כל מה שהיה " אני" עד כה ( כמעט)-
כולל לעבור למדינה אחרת, לבד.

אז זה הרגיש כקריסה טוטאלית
היום זה מרגיש ונראה כמו לידה מחדש.

אז קודם כל, תודה!
תודה ל מכון שבתאי - בעזרת השם שלך . ממליצה לכל מי שנמצא בפרשת דרכים ושוקל שינוי מוחלט של סרט בו הוא חי.

ותודה לחברים שלי המקסימים - המרפאים, שתמכו בי לאורך כל הדרך.
( אפשר לקרוא עליהם בקבוצה פרגון והוקרת תודה)
ולמשפחה הנפלאה שלי - שתומכת בי תמיד ויודעת להביע אהבה
גם אם אקרא לעצמי " טלנובלה - אנציקלופדיה")))

ואשמח מאוד אם תקראו לי בשם החדש- ככה הוא וכל מה שהוא מביא, יתחזק!

אור- אל היא מזל שור, דרך אגב.
לכן התאהבתי בתמונה זאת - של צייר

Wang Yi Guang " טיבת המעופפת"
שנה טובה והמון טוב לכולם!
חיבוק חם ממני והזמנה לקפה, אם תבגיעו לבולגריה
אור-אל מאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה לומדים בקורס " חניכת מטפלים לטקס " טיהור בעופרת"?

  מי ביקש ללמוד #הסרת_עין_הרע " ולא קיבל? אמנם, גישה שלי לתהליך זה היא שונה... אבל... חניכה לטקס " טיהור בעופרת" - קורס למטפל...