יום שני, 16 בספטמבר 2019

מענייונות ריפוי באיזור סמדנסקי

#אמא_בולגרייה
תכנון מידע ובניית סדנאות בבולגריה.
***
מעייויות ריפוי בסנדנסקי.

סתיו בבולגריה תפס אותי, ישראלית - במפתיע.
כבר שחכתי איך זה שפאום נהייה קריר בבקרים ואדמה
שאני כל כך אוהבת לשבת עליה- לא מחזיקה חום של קייץ, כמו בארץ.
התקררתי.
בהתחלה לא הבנתי מה זה, כי רק חזרתי ממסע למלניק
( עליו אכתוב מאוחר יותר) - והיה הגיוני שכל הגוף כואב.

בקיצור, רצתי למעיין החם ( 73 מעלות צלזיוס) - מול הבית שלי,
ושתיתי מים ממנו. ( דרך אגב, מומלץ לשתות מיים ממעיינות החמים
שבוע ברצף ואז לעשות שבוע הפסקה)
והערב אני הולכת לספא - שם מחכה לי בריכת שחייה עם מים מינרליים
ג'קוזי ומלא סאונות שונות...
אךךך! אני כבר מרגישה יותר טוב!

אז אם אתם רוצים לשלב את האירוע
( קורס, סנדא, ריטרית) עם ריפוי לגוף-נפש- סנדנסקי- זה ה- מקום!
גם טיול משפחתי יכול לשלב כל אלה.
בשילוב עם אקלים נוח ואוויר הרים או ים צח ,מים המינרליים נותנים בריאות הגוף והנפש.
תדברו איתי- אשמח לעזור לכם לארגן אותו כמו שאתם חולמים.
באהבה


אמא בולגרייה - מריה אור- אל מאור







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לנקות אנרגטי חפצים מחומרים שונים?

שלום אנשים אהובים! אין צורך לדבר על הסיבה לניקוי אנרגטי של כל מה שנכנס לביתכם. כל חפץ מהעולם החיצוני נושא את האנרגיה של אלפי ידיים שדרכן עבר...